home

Friday, November 7, 2014

Xiaomi စမတ္ဖုန္း ေစ်းကြက္ရွယ္ယာ ျမင့္တက္လာရျခင္း၏ အေၾကာင္းအရင္း (၅) ခ်က္



 Xiaomi
ကို အာရွႏိုင္ငံမ်ားမွ လြဲ၍ လူသိမ်ား ထင္ရွားျခင္း မရိွေသးေသာ္လည္း
Strategy Analytics မွ ေဖာ္ျပခဲ့သည့္ အစီရင္ခံစာအရ အဆိုပါ ေဘက်င္း
အေျခစိုက္ ကုမၸဏီသည္ ကမ႓ာ့စမတ္ဖုန္းေစ်းကြက္တြင္ Samsung, Apple, Huawei, Lenovo တို႔၏ေနာက္ ပဥၥမေနရာ၌ ရပ္တည္လ်က္ရိွသည္။


Xiaomi ၏ စမတ္ဖုန္း ဒီဇိုင္းသည္ iPhone ဒီဇိုင္းႏွင့္ ဆင္တူေသာ္လည္း
ကုမၸဏီကမူ အဆိုပါ ေျပာၾကားခ်က္မ်ားကို ျငင္းဆိုထားၿပီး ကုမၸဏီ၏
ထုတ္ကုန္မ်ားတြင္ ကိုယ္ပိုင္ဟန္အခ်ိဳ႕ ထည့္သြင္းထားေၾကာင္း ေျပာၾကားခဲ့သည္။
Apple ထုတ္ကုန္မ်ားႏွင့္ ဆင္တူေသာ ဒီဇိုင္းမ်ားမွာ Mi Pad tablet ႏွင့္
Xiaomi Mi 4 ဖုန္းတို႔ျဖစ္သည္။

Xaiomi ၏ ထုတ္ကုန္အခ်ိဳ႕သည္ Apple ၏
ဒီဇိုင္းႏွင့္ ဆင္တူေသာေၾကာင့္ ျငင္းခံုမႈမ်ား ျဖစ္ပြားေနေသာ္လည္း ကုမၸဏီ


တိုးတက္မႈကို အဓိက ျဖစ္ေပၚလာေစသည့္ ထုတ္ကုန္မ်ားမွာ ေစ်းသက္သာသည့္ Redmi
ဖုန္းႏွင့္ Redmi Note phablet တို႔ျဖစ္သည္။

ထို႔အျပင္ Xiaomi
ကုမၸဏီသည္ လာမည့္ႏွစ္အနည္းငယ္အတြင္း မ်ားစြာ တိုးတက္လာဖြယ္ရိွေနသည္။
ထို႔ေၾကာင့္ Xiaomi ကုမၸဏီ တိုးတက္လာရျခင္း၏ အဓိက အေၾကာင္းအရင္း (၅)
ခ်က္ကို ေဖာ္ျပလိုက္ပါသည္။

(၁) အရည္အေသြးျမင့္ ထုတ္ကုန္မ်ား


Xiaomi ၏ ထုတ္ကုန္မ်ားသည္ အလြန္ေကာင္းမြန္သည့္ ထုတ္ကုန္မ်ားကို
ပိုင္ဆိုင္ထားသည္။ ကုမၸဏီ၏ နာမည္ေက်ာ္ ထုတ္ကုန္မ်ားမွာ Mi 3 ႏွင့္ Mi 4
တို႔ျဖစ္ၿပီး ေစ်းႏႈန္းမွာလည္း သက္သာသည္။ ဥပမာအားျဖင့္ Redmi Note တြင္
octa-core processor ကို အသံုးျပဳထားေသာေၾကာင့္ စြမ္းေဆာင္ရည္
ေကာင္းမြန္ေသာ္လည္း ေစ်းႏႈန္းႀကီးျမင့္ျခင္း မရိွေပ။ ထို႔အျပင္ Xiaomi သည္
router မ်ားႏွင့္ UHD TV ကဲ့သို႔ေသာ ထုတ္ကုန္မ်ားကိုလည္း
ေရာင္းခ်လ်က္ရိွသည္။

(၂) ထိုက္သင့္သည့္ ေစ်းႏႈန္းမ်ား

Xiaomi ထုတ္ကုန္မ်ား၏ ေစ်းႏႈန္းသင့္တင္ျခင္းကလည္း
အဓိက အေၾကာင္းအရင္းတစ္ခု ျဖစ္သည္။ ဥပမာအားျဖင့္ Redmi Note သည္
လက္လီေရာင္းေစ်း အေမရိကန္ေဒၚလာ ၁၅၄ ဝန္းက်င္သာရိွသည္။ (ႏိုင္ငံအေပၚမူတည္၍
ေစ်းႏႈန္းကြာျခားႏိုင္သည္)

ထို႔အျပင္ ကုမၸဏီ၏ နာမည္ေက်ာ္
ထုတ္ကုန္မ်ား၏ ေစ်းႏႈန္းသည္ အလယ္အလတ္တန္းစား ဖုန္းတစ္လံုး၏
ေစ်းႏႈန္းသာရိွေသာ္လည္း စြမ္းေဆာင္ရည္အပိုင္းတြင္ စြမ္းေဆာင္ရည္ျမင့္
ထုတ္ကုန္မ်ားႏွင့္ တိုက္႐ိုက္ယွဥ္ၿပိဳင္ႏိုင္သည္။
တ႐ုတ္ႏိုင္ငံတြင္ ေရာင္းခ်ခဲ့ေသာ MiTV2 ဟုေခၚသည္ UHD TV သည္ အေမရိကန္ေဒၚလာ
၆၄၀ သာရိွသည္။ ၎သည္ Samsung, LG တို႔ ေရာင္းခ်သည့္ ထုတ္ကုန္မ်ားႏွင့္
ယွဥ္ၿပိဳင္ႏိုင္သည္။

(၃) Mi ပရိသတ္မ်ား

Apple ႏွင့္
Samsung ပရိသတ္မ်ား ကဲ့သို႔ပင္ Xiaomi တြင္လည္း ကုမၸဏီ၏ ထုတ္ကုန္မ်ားကို
ႏွစ္သက္သူမ်ားရိွသည္။ အဆိုပါ Mi ပရိသတ္မ်ားသည္ တ႐ုတ္ႏိုင္ငံတြင္ က်င္းပသည့္
ကုမၸဏီ၏ ထုတ္ကုန္ မိတ္ဆက္ပြဲမ်ားသုိ႔ ပံုမွန္တက္ေရာက္ၾကသူမ်ား ျဖစ္သည္။
သို႔ေသာ္ Mi ပရိသတ္မ်ားကို ကန္႔သတ္ထားျခင္း မရိွေပ။ ထို႔အျပင္ Xiaomi သည္
ကုမၸဏီ၏ အေရးပါဆံုး ထုတ္ကုန္ျဖစ္သည့္ MIUI ႏွင့္ ပတ္သက္၍
အျခားႏိုင္ငံမ်ားရိွ ပရိသတ္မ်ားထံ ပံုမွန္ျဖန္႔ေဝလ်က္ရိွသည္။

(၄) MIUI


Xiaomi ထုတ္ကုန္မ်ားတြင္ ပါဝင္ေသာ MIUI (my UI) ဟုေခၚသည့္ ROM skin သည္
Android ေပၚတြင္ အေျခခံထားၿပီး ၎ကို ကုမၸဏီ၏ စမတ္ဖုန္းမ်ားႏွင့္ tablet
မ်ားတြင္ အသံုးျပဳလ်က္ရိွသည္။ MIUI တြင္ Android ႏွင့္ iOS မ်ား၌
မေတြ႕ႏိုင္သည့္ feature အမ်ားအျပား ပါဝင္သည္။

MIUI သည္ Xiaomi ကို
အျခား စမတ္ဖုန္းမ်ားႏွင့္ ႏိႈင္းယွဥ္သည့္အခါ ထူးျခားဆန္းသစ္သည္ အေတြ႕အႀကံဳ
ေပးစြမ္းႏိုင္သည္။ အေကာင္းဆံုးအခ်က္မွာ ၎ကို download ျပဳလုပ္ၿပီး
အျခားေသာ Android ဖုန္းမ်ားတြင္ အသံုးျပဳႏိုင္ျခင္း ျဖစ္သည္။ ထို႔ေၾကာင့္
HTC One တြင္ MIUI ကို အသံုးျပဳလိုသည့္အခါ MIUI ဆိုက္သို႔ သြားေရာက္ၿပီး
သက္ဆိုင္ရာ ROM ကို download ျပဳလုပ္ျခင္းျဖင့္ အသံုးျပဳႏိုင္သည္။

(၅) Hugo Barra

Google အမႈေဆာင္အရာရိွေဟာင္း ဟူဂိုဘရာသည္ Xiaomi ၏ အျပည္ျပည္ဆိုင္ရာဌာနကို ဦးေဆာင္ေနသူျဖစ္သည္။


ဘာရာ၏ Google Android ဌာန ဒုဥကၠ႒ အျဖစ္ ရရိွခဲ့သည့္ ေအာင္ျမင္မႈမ်ားက
Xiaomi ကို စမတ္ဖုန္းကမ႓ာတြင္ ႀကီးမားသည့္ ၾသဇာသက္ေရာက္မႈမ်ား
ျဖစ္ေပၚေစခဲ့သလို ၿပိဳင္ဆိုင္မႈ ျပင္းထန္သည့္ စမတ္ဖုန္းေစ်းကြက္တြင္
ေအာင္ျမင္မႈမ်ား ရရိွေစရန္ အကူအညီျဖစ္ေစခဲ့သည္။

ဘာရာ၏ လမ္းညႊန္မႈေအာက္တြင္ Xiaomi သည္ လာမည့္ ႏွစ္ႏွစ္အတြင္း ကမ႓ာတစ္ဝန္း၌ ဖုန္းမ်ားကို ေရာင္းခ်ရန္ ရည္မွန္းထားသည္။


Credit To winkabarkyaw

No comments:

Post a Comment

You might also like

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...